.:: Stick Note ::.

Salam semua,

Kepada semua kawan2 & blogger2 yg lain...
Sudi2kanlah menjengah ke blog ke-2 saya:
http://widecoverage.blogspot.com

May 6, 2010

SMS penipu

Akhir-akhir ini banyak pulak sms penipu yang aku dapat...
pasal menang wang itu dan ini...
macam-macam dunia ni sekarang...
tapi aku susah nak percaya perkara-perkara macam tue...

antara sms yang aku terima:
"From POWER ROOT SDN BHD. Tahniah! simcard Anda telah Berjaya Cabutan BERTUAH' RM:17 ribu. Sila Hub Office Di Talian: 017-834-2748. Thank's"

Ahakks...
Kelakar la plak aku baca SMS macam tue...
ayatnya memang la snagt diragui..
dan tak pernah pulak aku hantar no telefon or sim tu kat mana pertandingan...
pandai-pandia jer tiba dapat hadiah...
hahaha
penipu2...
macam-macam kaedah yang digunakan sekarang ni
yang pastinya aku susah nak percaya dengan benda2 macam tue
oleh itu, berhati-hati la ye kawan2 semua


-thanks coz sudi baca-
- Bagi la komen sikit-
- terima kasih-

2 comments:

mYshah said...

ho2. aku xde la dapat msg2 camtu faiz, msg2 drp celcom tu byk la. hahaha... ko mmg HOT. ouch!

ARYN said...

aritu pun aku ada dapt. aku terus delete. sbb mmg sgtla penipu. tp sms tu kata aku dpt 10 ribu.hahaha. kan best kalu betul2 dpt

Blog Widget by LinkWithin