.:: Stick Note ::.

Salam semua,

Kepada semua kawan2 & blogger2 yg lain...
Sudi2kanlah menjengah ke blog ke-2 saya:
http://widecoverage.blogspot.com

Apr 28, 2010

Thank You Nuffnang, Thank You Gatsby

Salam semua

Apa khabar?
Lama sungguh tak menjengah ke blog ini untuk mencoretkan sesuatu..
Kali ni nak bercerita tentang "The Largest Blogger Gathering"
yang juga "Gatsby Deodorant Street Fair"

Event ini berlangsung pd 17 April 2010  yang lalu...
terima kasih kat nuffang atas jemputan tue...
Walaupun sebenarnya dah basi tentang perkara...
tapi tetap nak bercerita tentang event ini jugak...

Event tue start pada pukul 10.00 pagi...
and mula2 sekali registration...
lepas ada gambar beramai-ramai untuk Malaysia Book Record for the largest blogger gathering
then..
macam 2 jenis games ada...
really happening & fun..
and  kami dikehendaki untuk mengumpulkan token kemenangan bagi setiap games tu untuk di tukarkan dengan barangan2 GATSBY...
setiap kali main dan menang akan dihadiahkan dengan 2 point..

Aku punya la bersemangat nak mengumpulkan point tu semua...
rasa2nya dalam 300 point jugak aku berjaya kumpul
seronok2
memang main habis habisan untuk menghumpulkan point tu..
antara permainan yang aku suka sgt untuk kumpul mata ialah bowling kelapa, baling tin, football crazy, baling dart dan permainan komputer...
sebabnya pasti aku akan dapat point punya kalau main benda tue...berbanding games yg lain
hehehe

yang paling sengsaranya bila nail bull yang berpusing2 tue..
wah...sampai kejang kaki ku untuk mengelakkan diri dari tercampak jatuh...
Inilah antara barangan GATSBY yang berjaya ku redeem dengan kupon 300 point itu...
berbaloi-baloi...
dan semuanya adalah percuma...
hohoho
kukira2 adalah lebih RM 150 kot semua brg tu...
dari gel rambut, wax , pencuci muka, semuanya lengkap..
hahaha
dah mcm duta GATSBY plak rasanya

yang b estnya jugak...setiap blogger dapat sepasang baju ini...
hehehe
=)

tapi malang nasib ku tak dapat cabutan2 bertuah yang gempak2... laptop, wii and etc...
wah...

apa2pun memang enjoy la..
Terima Kasih Nuffnang
ohh yea...
SEtiap blogger yang datang juga dimasukkan RM50 secara percuma ke dalam akaun masing2
dan aku dah dapat pun duit tue..

Lain kali buat lagi...sangat BEST!!!!


Tak lupa jugak kat Gatsby..
lepas ni boleh la bergaya sakan dgn GATSBY...

untuk maklumat lanjut mengenai event ni:
http://mfkcapture.blogspot.com/2010/03/im-going-to-gatsby-deodorant-street.html
-thanks coz sudi baca-
- Bagi la komen sikit-
- terima kasih-

2 comments:

mYshah said...

hu... bestnye... aku xtahu sgt la pasal ni nuffnang ni... jeles2...

mfk said...

hi shah...
jangan jeles shah..
aku ingat ko tau..
kalau tak aku ajak ko skali shah

tagskie;
thanks for dropping here...

Blog Widget by LinkWithin