.:: Stick Note ::.

Salam semua,

Kepada semua kawan2 & blogger2 yg lain...
Sudi2kanlah menjengah ke blog ke-2 saya:
http://widecoverage.blogspot.com

May 18, 2009

dental appointment


salam semua,

seperti biasa, hari isnin menjelma kembali bermakna akan sibuk la dengan kerja2 ssm,
walaupun hakikat sebenarnya tidaklah sesibuk mana...
group aku kena present secara oral utk 1st ssm annual scientific meeting...


mula2 ingat pagi ni mcm nak pergi ward..
nak buat blood taking...
tapi mcm malas la pulak...
mybe bcoz tak lena tidur smlm...
so, pagi ni lepas bersarapan semua..
ade appointment dkt klinik maksilofacial gara2 terlepas appointment yg sepatutnya 2 minggu lepas.
ini kerana SSM punya pasal, terlalu sibuk sehingga terlupa ade appointmt
after daftar tue, tunggu selama 2 jam...
amat la bengang sekali menunggu itu...
terfikir mcm ni la rasanya seorang pesakit menunggu untuk berjumpa dengan seorang doktor,
semasa tgh menunggu2 tu,
ade la seorang patient yg ditolak kerusi rodanya oleh seorang lelaki..
ku amati btl2 mcm kenal lelaki itu,
rupa2 nya Ahmad Idham (pengarah filem tu)
bersama bbrp orang mcm artis2 yg aku x kenal.. nampak jugak adiknya..
rupa2nya lelaki yg dpt treatment tu ayahnya,
dan lelaki itu juga yg menyebabkn aku kena tunggu lama..
aishhh....walaupun aku dtg lebih awal...
(artis ada priority ke sms mendptkn

lepas masuk jumpa doktor tue, di maklumkan bahawa aku kena buat minor surgery pada minggu depan..(a day before our ssm meeting ni)
mmg tak boleh nak dielakkan perkara ni..
alamak..
kesannya, aku akan mengalami kesukaran utk bercakap krn sakit...
arghhhhhhh.....
sori kpd grp ssm aku, nasib baik dah present kat department minggu lps.
so kali ni, aku x kena present..


ok la.. setakat itu shj...

-assalamualaikum-
-that alls-
- please leave some comments-
- terima kasih, shukran, thank you, xie xie & arigato gozaimasu-

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin