.:: Stick Note ::.

Salam semua,

Kepada semua kawan2 & blogger2 yg lain...
Sudi2kanlah menjengah ke blog ke-2 saya:
http://widecoverage.blogspot.com

Feb 7, 2010

Jadi terlalu baik?

ermmmm...
arghhhhh...

lamanya x update di sini....
asyik update kat blog lagi satu jer...
ye la...
lately mengalami anhedonia (loss of interest)
lagi2 tgh mengalami syndrome pre-exam...
xde moood nak tulis kat blog....
tapi hari ni....saat ketika ini & waktu ini...
perlu distresskan dengan menaip sesuatu.....
iyea...
di sini lah salah satu tpt nak distress...

MENJADI BAIK?
sape x nak kan??
haruslah impian & cita2 nak jadi baik  dan kalau boleh yang terbaik...
tapi baik ni lain pulak...
memang, kadang2 susah nak cakap tidak...
aku suka jer kalau nak tolong orang lain....
ye la, kawan2....
lagi2 kalau diaorg mintak tolong atau ape2...
x kisah pun...
lega dapat menolong orang lain...
InsyaAllah, kalau buat baik dgn org lain...balasannya pun mungkin sama...
tapi tidak....
aku terasa,
ade sesetengah orang yang x bermaruah ni, mengambil kesempatan di atas kelemahan diri ini...
makin di pijak nya....
wah!!! bukan main lagi ye...
memang x bermusuhan dengan sesiapa...
lagi2 masa nak dekat exam ni...
ish2...
xpe....
dengan ini...
saya memaafkan sesiapa yg berkenaan...
yg tak berkenaan tu, pun saya maafkan...
nak sucikan kembali pemikiran & hati ni....
TENANG faiz...
tenang...
take a deep breath...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ok....
boleh sambung kembali, apa yang patut kamu lakukan....




" still learn how to say NO"


-thanks coz sudi baca-
- Bagi la komen sikit-
- terima kasih-

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin